
Aquest estiu, les nostres vacances han sigut una experiència excepcional. Un amic va fer una crida per correu electrònic a amics i coneguts de diferents àmbits: ell es cuidava d'organitzar una petita estada a Santorini si reunia una colla de 25 persones. Varem ser 28. Per a tots, en el grup hi havia amics, gent coneguda i persones totalment desconegudes. El més gran, passava de 60 anys, el més jove en tenia 8. El record que en tenim tots es d'un dies d'una placidesa extraordinària. El marc de la illa de Santorini és de somni i la relació entre tots nosaltres es va situar entre la llibertat total i la companyia tranquil.la. Ara, tres mesos més tard, en hem tornat a trobar. Novament l'organització de la trobada va ser simple...correu electrònic i el segon dia propossat, DIANA: hi vam ser absolutament TOTS 28 :)